Ga naar de mobiele website
^ Top

Brandweer rukt uit voor hoverboard dat vuur vat in woonkamer

Tim Van Damme
Een jongen uit Ninove kwam er deze middag met de schrik vanaf nadat zijn hoverboard in brand vloog. De knaap was op het ding aan het rijden in de woonkamer van een appartement.

De jongen kon zichzelf in veiligheid brengen, maar toch ontstond paniek. Het vuur veroorzaakte flink wat rookontwikkeling, waardoor de moeder van de tiener de hulpdiensten verwittigde.



Door de hevige rookontwikkeling liep het appartement flink wat schade op. De Ninoofse brandweer moest de flat lange tijd ventileren.

Naar verluidt wist de kerel dat het hoverboard defect was.

Meer over



Reacties

Je naam en voornaam verschijnen bij je reactie
Door het plaatsten van een reactie, ga je akkoord met de gedragsregels


Meld een bug