Barbecue in huis eist één dode

iStock
In Herstal is een dode gevallen nadat een barbecue binnenshuis was aangestoken. Dat laat de brandweer van Luik weten.

Omstreeks 14 uur beslisten de bewoners van een eengezinswoning in Herstal om een barbecue binnenshuis aan te steken. De brandweer kwam snel ter plaatse. 

Bij hun aankomst hadden twee bewoners ernstige rookintoxicatie opgelopen. Een van hen is overleden, de andere werd naar het dichtstbijzijnde ziekenhuis gebracht.




1 reactie

Alle reacties zijn welkom zolang ze voldoen aan de do's en don'ts die je hier kan terugvinden: gedragsregels. Elke dag ontvangen wij duizenden reacties, het kan enkele uren duren voor jouw reactie wordt geplaatst. Wordt jouw reactie afgekeurd dan werd er geoordeeld dat deze onze gedragsregels schendt.


  • marie-claire de bosscher

    hebben die mensen dan echt geen hersenen in hun kop ?