Savage x Fenty
Volledig scherm
© Savage x Fenty

Rihanna maakt pikante lingerie voor mannen. “Zij moeten zich ook gerepresenteerd voelen”

Valentijn komt eraan. Het cliché wil dat vrouwen op de hoogdag der liefde een sexy lingeriesetje krijgen. Maar laat het aan Rihanna over om origineel uit de hoek te komen: zij stelt voor om de rollen om te keren. Met haar lingerielabel Savage x Fenty brengt ze een collectie uit met gewaagde stuks voor mannen. 

  1. Pluizig haar door het weer? Haarolie is de oplossing. Beautyredactrice Sophie test 12 dure en goedkope flesjes
    PREMIUM

    Pluizig haar door het weer? Haarolie is de oplossing. Beautyre­dac­tri­ce Sophie test 12 dure en goedkope flesjes

    Hair oiling is een trend op sociale media. Niet zo gek, want de juiste olie levert je een haardos à la Hollywood op: zacht, gezond, pluisvrij en glanzend als een spiegel. Maar welke olie koop je best? En vooral: scoort een haarolie van 9 euro evengoed als eentje van — jawel — 125 euro? Beautyredactrice Sophie test en beoordeelt twaalf verschillende producten. “Als ik voor de rest van mijn leven nog maar één haarproduct zou mogen gebruiken, dan was het dit.”
  2. Kan je nu nog een airco laten plaatsen voor de zomer? Zo zit het met de wachttijden
    Livios

    Kan je nu nog een airco laten plaatsen voor de zomer? Zo zit het met de wachttij­den

    Wie deze zomer niet wil puffen in een veel te warm huis, kan investeren in een airco of lucht-luchtwarmtepomp. Dat is een effectieve manier om de temperatuur binnenshuis het hele jaar door comfortabel te houden. In de zomer worden de kamers gekoeld en ontvochtigd en tijdens de winter doet de lucht-luchtwarmtepomp dienst als energiezuinige elektrische bijverwarming. Maar hoe zit het met de wachttijden voor die aircotoestellen? Ben je hopeloos te laat als je er nog eentje wil voor de zomer? Bouwsite Livios vroeg het aan Lieven Verstaen van Daikin.
  3. Rihanna onder vuur na gebruik van Islamitische teksten in lingerieshow. Marketeer Fatima legt uit waarom haar actie problematisch is
    PREMIUM

    Rihanna onder vuur na gebruik van Islamiti­sche teksten in lingerie­show. Marketeer Fatima legt uit waarom haar actie problema­tisch is

    Diversiteit krijgt eindelijk meer aandacht in de mode. Al gaat het soms nog goed mis. Kijk maar naar Rihanna: de queen van inclusiviteit werkt geregeld samen met modellen in alle maten, gewichten en kleuren, maar ging de mist in door in een lingerieshow fragmenten uit de Islamitische Hadith te gebruiken. En dat wijst volgens consumentenonderzoeker Fatima Llouh op een groter onderliggend probleem. “Je kan geen product maken voor iedereen, zonder samen te werken met een team dat divers genoeg is.”