Kirsten Jassies, Cindy Van Dyck, Eva  Tuytelaers, Zoey Hasselbank, Nanja Massy, Jamie-Lee Six, Romy Schlimbach.
Volledig scherm
PREMIUM
Kirsten Jassies, Cindy Van Dyck, Eva Tuytelaers, Zoey Hasselbank, Nanja Massy, Jamie-Lee Six, Romy Schlimbach. © Kirsten Jassies, Cindy Van Dyck, Eva Tuytelaers, Zoey Hasselbank, Valeriya Maltsava, Nathalie Samain, Alain Van De Maele.

“Ik ga niet beweren dat ik de zwaarste job ter wereld heb, maar het is wél een job.” 7 influencers reageren op de vooroordelen over hun vak

NINAEen perfecte setting creëren, daarvan een foto op sociale media zwieren, er bakken geld mee verdienen en intussen je zelfvertrouwen opkrikken met die duizenden likes. Over influencers doen er heel wat vooroordelen de ronde. Wij leggen acht clichés voor aan zeven content creators. Gaat het om een complete misvatting of zit er toch een bron van waarheid in? “Je hebt influencers die de ene dag een post delen over bodypositivity en de dag erop een samenwerking aangaan met een merk van dieetshakes. Dan bedrieg je de boel.”

  1. Bluetoothspeakers die het langer volhouden dan jezelf: drie modellen met een batterijduur tot 25 uur
    Tweakers

    Bluetooth­spea­kers die het langer volhouden dan jezelf: drie modellen met een batterijd­uur tot 25 uur

    De zomer lacht ons toe: van bruisende terrasjes tot bomvolle parken over sfeervolle campings. Het zijn ideale gelegenheden voor een fijn streepje muziek. Een bluetoothspeaker - mét lange batterijduur - is daarvoor het perfecte gadget. Hoe herken je de beste exemplaren? En welke speakers – per budgetcategorie eentje – verkiest expert Eric Van Ballegoie van technologiesite Tweakers?
  2. Instagram-fenomeen Nicolas Caeyers gaat wekelijks naar de psycholoog: “Nog een lockdown had ik niet aangekund”
    PREMIUM
    Showbizz

    Instagram-fenomeen Nicolas Caeyers gaat wekelijks naar de psycholoog: “Nog een lockdown had ik niet aangekund”

    Met meer dan 113.000 volgers, onder wie BV’s als Regi, Kürt Rogiers en Jani Kazaltzis, kan je Nicolas Caeyers (28) gerust een Instagram-fenomeen noemen. Zijn filmpjes scoorden zo goed dat Julie Van den Steen hem uitnodigde om in de paasvakantie mee radio te maken op Qmusic. In het echte leven werkt hij echter voor artiesten als Swedish House Mafia, vertelt hij in dit gesprek over zijn job, zijn coming out en zijn financiën. “Door corona moest ik het doen met 3.000 euro voor vijf maanden.”