Quick
Volledig scherm
© Quick

Geen burgers, noch frietjes: Quick lanceert nagellak in haar iconische rode tint

Wat fastfood betreft, is Quick onze Belgische trots. Maar de hamburgerketen heeft blijkbaar meer in zijn mars dan, nu ja, hamburgers. Voor de eerste keer ooit lanceert het fastfoodrestaurant nagellak. En het richt zich niet enkel op de gebruikelijke doelgroep, zo wordt meteen duidelijk als je kijkt naar hun campagnebeelden.

  1. Felroze blijft ook dit najaar dé modekleur: zo draag je het. “Heel mooi bij een zongebruinde huid”

    Felroze blijft ook dit najaar dé modekleur: zo draag je het. “Heel mooi bij een zongebruin­de huid”

    Roze is al een tijdje hip deze zomer, maar ook voor de herfst en winter zet de trend zich gezellig door. Toch als we Valentino mogen geloven, want het Italiaanse modehuis lanceerde hun Pink PP Collection voor het najaar. En daarvoor strikten ze Formule 1-piloot Lewis Hamilton. De rest van de modewereld? Die zet de trend mee verder. Volgens styliste Sarah Roelstraete is 'hot pink’ dan ook combineerbaar met álles: zo draag je de kleur.
  2. Twee Australiërs eisen ontslag winkelbedienden Balenciaga na BDSM-campagne: “Wil je werken voor bedrijf dat kindermisbruik steunt?”
    Play

    Twee Austra­liërs eisen ontslag winkelbe­dien­den Balenciaga na BDSM-campagne: “Wil je werken voor bedrijf dat kindermis­bruik steunt?”

    Het populair modemerk Balenciaga kwam onlangs onder vuur te liggen omwille van een reclamecampagne. Ze lieten kinderen poseren met knuffels die een BDSM-outfit aan hebben. Twee Australische handelaren besluiten in een winkel de confrontatie aan te gaan met enkele bedienden en delen de beelden op sociale media. Daar vinden de mensen dat de twee zich ongepast gedragen, en dat de winkelbedienden gewoon hun werk doen.