46-jarige Winona Ryder is het nieuwe gezicht van L’Oréal Paris
We houden allemaal wel van een comeback, en Winona Ryder is daar waarschijnlijk nog het beste bewijs van. De 46-jarige actrice herveroverde ieders hart met haar rol in de populaire Netflix-serie ‘Stranger Things’, nu is ze ook de nieuwe ambassadrice van een lijn haarproducten van L’Oréal Paris.
De 46-jarige actrice werd begin jaren negentig beroemd, vooral ook vanwege haar relatie met Johnny Depp (Winona Forever stond er toen op zijn arm), later groeide ze uit tot een gerespecteerde actrice. Zo speelde ze onder andere mee in ‘The Age of Innocence’, ‘Girl, Interrupted’ en ‘Black Swan’.
Niet geheel toevallig draait de L’Oréal Elvive Hair Care rond je haar terug doen heropleven. “Niet alleen Winona Ryder verdiende naar onze mening een comeback, ook je haren moeten die kans krijgen. Haar lokken krijgen trouwens ook flink wat te verduren op televisiesets en op de rode loper, daarom vinden we de actrice zo’n goede match met deze lijn van haarproducten,” legt Anne Marie Nelson-Bogle, hoofd van de marketingafdeling van L’Oréal Paris, uit aan WWD.
De reclame waarin Winona te zien is, maakt zondagavond zijn debuut op tv tijdens de eerste avond van de Golden Globes. Naast de ‘Stranger Things’-actrice, spelen ook zangeres Camila Cabello (bekend van de hit ‘Havana’) en ‘How to Get Away with Murder’-actrice Aja Naomi King mee in de video.
In 2015 werd Winona Ryder ook al het gezicht van de beautylijn van Marc Jacobs. Die campagne kun je hieronder bekijken:
Gratis onbeperkt toegang tot Showbytes? Dat kan!
Log in of maak een account aan en mis niks meer van de sterren.Lees Meer
-
Werkt als botox maar zonder injecties: is ingrediënt ‘EGF’ in skincare terecht gehypet? 2 experten reageren
Onze huidverzorgingsroutine lijkt nooit helemaal af. Tegenwoordig nieuw in de beautycase: producten met EGF of ‘epidermale groeifactoren’, het anti-aging ingrediënt dat je zou móéten proberen voor je je aan botox waagt, klinkt het online. Is het echt zo veelbelovend? We vragen het aan een dermatoloog en cosmetica-expert. -
Zeeman is voor het eerst ‘eerlijk’ over spotgoedkope kleding. Maar dat kan gevaarlijk zijn
“Krijgt de maker van deze sweater wel fatsoenlijk betaald?” Of: “Hoeveel water kost het maken van dit T-shirt?” Op alle vragen die klanten zich stellen bij spotgoedkope kleding, geeft kledingmerk Zeeman nu een antwoord. Bij duurzaamheidsplatform COSH! zijn ze sceptisch over de nieuwe campagne: transparantie is mooi, maar dit kan ook misleidend zijn. -
Vergeet de minitas: XL-totebags zijn deze lente de grootste trend
Berg die minitassen voorgoed op en laat je innerlijke Mary Poppins stralen met een praktische én stijlvolle XL-tas. De big shopper maakt dit voorjaar eindelijk haar grote comeback. -
-
Veel mensen wassen hun haar met ‘rijstwater’ om het sneller te doen groeien: werkt dat echt? Kappers reageren
Rijstwater komt steeds vaker voorbij op sociale media. Volgens enthousiastelingen zou het vol vitaminen zitten die goed zijn voor onze lokken. Als je je haar ermee wast, zou het sneller groeien, meer glanzen en meer volume hebben. Klopt dat echt? Kappers Jochen Vanhoudt en Sophie Schrauwen reageren. -
TV
STREAMINGTIP. ‘Love is Blind S4’: de liefde moet (soms) naar de oogarts
De ware liefde vinden, zonder dat je weet met wie je te maken hebt. Het klinkt zo’n beetje als de gemiddelde Tinder-date, maar de makers van Netflixshow ‘Love is Blind’ - waarvan het vierde seizoen vandaag start - hebben er wel een kijkcijferkanon mee beet. -
Jobat
De populairste elektrische bedrijfsauto’s op een rij: dit moet je weten over de kosten bij privé en professioneel gebruik
Het loon op een fiscaal aantrekkelijke manier spekken gebeurt met extralegale voordelen, zoals maaltijdcheques, een groepsverzekering of een hospitalisatieverzekering. In dat rijtje hoort uiteraard ook de bedrijfswagen thuis. Welke elektrische modellen krijgen daarbij de voorkeur? En hoe zit het precies met de kostenverdeling tussen werkgever en werknemer? Jobat.be biedt een overzicht. -
Onze prinses werd gespot met tasje van upcoming Vlaams merk. “We kregen een bedankingsbrief van het hof”
Koningin Mathilde (50) en kroonprinses Elisabeth (21) hebben hun driedaags werkbezoek aan Egypte afgerond. Beide dames vielen op door hun stijlvolle outfits. Zo verscheen onze prinses met een tas van het Belgisch handtassenlabel Kaai in de hand. Spoiler: die is ietsje goedkoper dan een designertas. Oprichter Ine Verhaert legt uit hoe dat in zijn werk ging. “Nooit durven dromen.”
1 reactie
Resterende karakters 500
Log in en reageerkoen gheysen