AP
Volledig scherm
© AP

“Amerikaanse gezondheidsautoriteit onderzoekt hartproblemen bij tieners na vaccinatie”

Het Amerikaanse Centrum voor Ziektecontrole en Preventie (CDC) onderzoekt meldingen dat een zeer klein aantal tieners en jongvolwassenen mogelijk hartproblemen kreeg na te zijn gevaccineerd tegen het coronavirus. Dat meldt The New York Times.

14 reacties

  • marcus vertongen

    4 weken geleden
    Vaccineer ze dan met AstraZenica. Dat is het beste en veiligste vaccin. Dat is meer een klassiek vaccin, zoals een Tetanus of polio of mazzelen vaccin. Die mrra vaccins dat is rommel. Dat zal op termijn wel blijken. Een beetje ziekjes na een vaccinatie van AstraZenica? Dat is juist goed, dat wilt zeggen, dat je afweersysteem in actie treedt. Als je soldaten achteraf het Covid virus tegenkomen, dan gaan ze onmiddelijk in actie treden en wordt je meer niet ziek.
  • Kelly De Saedeleer

    4 weken geleden
    Wees voorzichtig met de scholen dat ze de kids niet achter onze rug vaccineren of testen!
  • Marion Van Saan

    4 weken geleden
    Zot, hoe de mensen als proefkonijnen worden gebruikt. De moraal van de farmaceutische industrie, een verdienmodel heeft niks aan gezonde mensen.
  • Ramon Simon

    4 weken geleden
    Ze ebben bijna 0% kans om te sterven, je moet zot zijn om deze te vaccineren. Ten eerste gaat dit nieuw griepvirus niet weg dus ga je die jongeren heel hun leven jaarlijks vaccineren? En niemand weet de gevolgen binnen een aantal jaar. In Israël heeft men dezelfde bijwerking bij jongeren. Ja ken evengoed het immuunsysteem van die jongeren volledig vernielen.
  • Wendy Pieck

    4 weken geleden
    Dat is ook de reden dat ik mijn kinderen niet laat vaccineren. Dit was een paar weken geleden al bekend geraakt in Israël. Het ging over tientallen gevallen. Een bijwerking bij AZ ligt altijd aan het vaccin maar bij Pfizer kan dat nooit ook al zijn het dezelfde effecten. Wees eerlijk.

Wetenschap & Planeet