De abdij van Westmalle gaat de Westmalle Extra nu ook commercialiseren.
Volledig scherm
De abdij van Westmalle gaat de Westmalle Extra nu ook commercialiseren. © Abdij van Westmalle

Paters brengen met Westmalle Extra eigen tafelbier op de markt: “Onze manier om horeca extra te ondersteunen bij heropening”

WestmalleDe Trappisten in Westmalle, naast hun kaas vooral gekend om hun Westmalle Dubbel en Westmalle Tripel, gaan nu ook hun derde bier commercialiseren. De Westmalle Extra, een blond bier van hoge gisting van 4,8 procent, zal gecommercialiseerd worden zodat iedereen van het ‘tafelbier van de broeders’ kan genieten. Het bier zal exclusief te verkrijgen zijn via de bierhandels én de horeca.

  1. Van één vintage wandkast tot een van de populairste, Antwerpse meubelmerken: “Dat we proberen inzetten op unieke stukken, wil niet zeggen dat we een high-end merk willen zijn”
    PREMIUM
    Antwerpen

    Van één vintage wandkast tot een van de populair­ste, Antwerpse meubelmer­ken: “Dat we proberen inzetten op unieke stukken, wil niet zeggen dat we een high-end merk willen zijn”

    De kans is groot dat je al hebt gehoord van Furnified. Het Antwerpse meubelmerk doet het enorm goed op Instagram, mag de laatste jaren een hoge omzetgroei optekenen, én er zijn ook heel wat concrete plannen om uit te breiden naar het buitenland. Ook hun nieuwe badkamermerk Going Objects is een schot in de roos. Een gesprek met COO Ward Thibaut (37) en CEO Dimitri De Vocht (42): “We willen inspireren met onze meubels.”