Komt er op sommige locaties slechts één rijvak op de Leuvense ring? AWV en de stad Leuven zijn benieuwd naar de resultaten van het onderzoek en dat zijn de Leuvense ondernemersorganisaties ook.
Volledig scherm
Komt er op sommige locaties slechts één rijvak op de Leuvense ring? AWV en de stad Leuven zijn benieuwd naar de resultaten van het onderzoek en dat zijn de Leuvense ondernemersorganisaties ook. © vertommen

Ondernemend Leuven betreurt gebrek aan communicatie over onderzoek naar minder baanvakken op ring: “Er worden meer problemen gecreëerd dan opgelost”

LeuvenNaar aanleiding van het onderzoek naar een rijvak minder op de Leuvense ring kropen de vertegenwoordigers van ondernemend Leuven in hun pen. Voor het eerst bundelen Voka-Kamer van Koophandel Vlaams-Brabant, Unizo Leuven, Liefst Leuven en Confederatie Bouw Leuven hun krachten. In een open brief pleiten betreuren ze ook vooral het gebrek aan communicatie.

1 reactie

  • Mieke Billiard

    4 maanden geleden
    En werd er al is een vraag gesteld aan de bewoners op die ring, ik heb die vraag nog niet gekregen om mijn mening te geven, of mee te denken aan mogelijke oplossingen voor een leefbare omgeving voor ons.
  1. Theo Francken (N-VA) hekelt mobiliteitsbeleid van Leuven: “Wat heeft dit alles nog met verkeersveiligheid te maken?”
    Lubbeek/Leuven

    Theo Francken (N-VA) hekelt mobili­teits­be­leid van Leuven: “Wat heeft dit alles nog met verkeers­vei­lig­heid te maken?”

    Theo Francken (N-VA) is niet te spreken over het mobiliteitsbeleid van centrumstad Leuven. De Leuvense ANPR-camera’s leverden ‘de stadskas’ 5,7 miljoen euro op, meer dan dubbel zoveel in vergelijking met 2020, en binnenkort treedt het mobiliteitsplan voor Kessel-Lo in voege waardoor er opnieuw heel wat straten autoluw worden. “De roodgroene oorlog tegen de auto mag wel eens stoppen”, stelt Francken.