Tinneke Rosseel, stichter van Easybranding blijft aan boord als brand consultant. “Met deze overname bundelen we onze krachten en versterken we samen de marktpositie”, zegt Mieke De Weerdt (rechts) van Hummingbirds.
Volledig scherm
Tinneke Rosseel, stichter van Easybranding blijft aan boord als brand consultant. “Met deze overname bundelen we onze krachten en versterken we samen de marktpositie”, zegt Mieke De Weerdt (rechts) van Hummingbirds. © Hummingbirds

Marketingbureau Hummingbirds neemt strategisch designbureau Easybranding over

kortrijkHet Kortrijkse marketingbureau Hummingbirds, vooral gespecialiseerd in digital marketing, heeft het strategisch designbureau Easybranding overgenomen. Tinneke Rosseel, stichter van Easybranding blijft aan boord als brand consultant.

  1. 127 wielrensters verschijnen aan de start Konvert Koerse: “Wie drie keer wint op vijf jaar tijd, krijgt trofee met gouden remmen”
    kortrijk

    127 wielren­sters verschij­nen aan de start Konvert Koerse: “Wie drie keer wint op vijf jaar tijd, krijgt trofee met gouden remmen”

    De kermiskoers Kortrijk Koerse wordt als Konvert Koerse naar een hoger niveau getild: het wordt een elitekoers voor dames. Op vrijdag 19 augustus verschijnen 127 wielrensters aan de start. De inzet: een wisselbeker ter waarde van 25.000 euro die eigendom wordt van de dame die erin slaagt drie keer te winnen op vijf jaar tijd. “Konvert Koerse blijft in de eerste plaats een volksfeest.”