Drie generaties Wittevrongel: broers Iain en Angus met hun ouders Freddy en Lief en Angus' zoon Cesar.
Volledig scherm
PREMIUM
Drie generaties Wittevrongel: broers Iain en Angus met hun ouders Freddy en Lief en Angus' zoon Cesar. © Benny Proot

PORTRET. Broers Wittevrongel zijn ambassadeurs van Zee van Smaak: “Vis is een luxeproduct, maar heeft niet veel nodig om lekker te zijn”

Koksijde“Weeral kreeft, ik heb meer zin in worst”, zuchtte Iain (50) soms als kind. Om maar te schetsen dat hij met zijn broer Angus (52) Wittevrongel opgegroeid is met vis. De gemene deler tussen de twee Koksijdenaren is na al die jaren nog altijd vis. Het geknipte duo voor de ambassadeursrol van Zee van Smaak van Westtoer, waarbij kustchefs aan de slag gaan met het lekkers uit de Noordzee. We brengen drie van de zes generaties Wittevrongel rond de tafel met maar één gespreksonderwerp: ‘vesche vis’. En te bedenken dat Iain eigenlijk paus wilde worden.

  1. Veurne stelt vol ambitie nieuwe huisstijl en stadsfilm voor: “We mogen best fier zijn op unieke stad”
    Veurne

    Veurne stelt vol ambitie nieuwe huisstijl en stadsfilm voor: “We mogen best fier zijn op unieke stad”

    ‘Uitstekend. Veurne’, dat is de baseline bij het nieuwe stadslogo. Bijzonder is dat die huisstijl volledig in eigen beheer is ontwikkeld. Er kwam geen extern ontwerpbureau aan te pas. Daarnaast stelt Veurne een eigen stadsfilm voor. “Onze stad heeft uitzonderlijke troeven in handen die we maar al te graag op tafel gooien”, knipoogt communicatieschepen Jan Verfaillie (CD&V).