Thinkstock
Volledig scherm
© Thinkstock

Hoe Vero in enkele dagen de populairste maar tegelijk ook meest gehate sociale media-app werd

Het staat op nummer 1 bij de gratis apps in de Appstore en je hebt bekende YouTube- en Instagramsterren er vast al reclame voor zien maken: Vero. De app wil graag Facebook, Twitter en Instagram in één zijn, zonder de irritante advertenties of algoritmes. Maar door de grote populariteit kampt de app met heel wat groeipijnen.

5 reacties

  • francis vanoverschelde

    4 jaar geleden
    Asociale nutteloze media is de juiste naam
  • Sam Govaerts

    4 jaar geleden
    Heb net eens de app gedownload maar alles is letterlijk in het chinees?? Hou het maar bij instagram
  • Eddy Vervaet

    4 jaar geleden
    Het zal niet lang duren of FB neemt Vero over....
  • Kelly Verlinden

    4 jaar geleden
    Geen verschil Crowley, alles wat je op facebook post is van hen en niet meer van u, watermerk of niet.
  • Jonathan Wouters

    4 jaar geleden
    Allemaal hetzelfde. Big Brother.