Fles van gasbarbecue vat vuur

De brandweer kon de gasfles meteen dichtdraaien.
Didier Verbaere De brandweer kon de gasfles meteen dichtdraaien.
Langs de Wettersestraat in Schellebelle vatte zondag rond 18.30 uur de fles van een gasbarbecue vuur.

Om het ontploffingsgevaar te beperken koelden de aanwezigen de fles met behulp van een tuinslang. De eerste brandweermannen die arriveerden, slaagden er meteen in om de fles dicht te draaien waardoor het gevaar in een mum van tijd geweken was.




Reacties

Alle reacties worden voor publicatie gelezen -en goed- of afgekeurd- door het moderatie-team van HLN. Elke reactie moet voldoen aan deze gedragsregels.
Je naam en voornaam verschijnen bij je reactie.