Bewoner bevangen door rook bij brand in appartement

LSI

In de Molenstraat in Wervik is donderdagavond brand uitgebroken in een appartement. Buren merkten rond 23 uur een brandgeur op en zagen rook uit een appartement op de tweede verdieping naar buiten komen. Ver moest de brandweer niet uitrukken, want het appartement ligt op amper honderd meter van de kazerne. Een pot die te lang op het vuur was blijven staan, lag aan de oorzaak. Er was maar een beperkte hoeveelheid water nodig om de brand te blussen. De bewoner raakte wel bevangen door de rook en moest extra zuurstof toegediend krijgen. Hij werd naar het ziekenhuis in Ieper overgebracht. De schade bleef beperkt tot wat rookschade.




Reacties

Alle reacties worden voor publicatie gelezen -en goed- of afgekeurd- door het moderatie-team van HLN. Elke reactie moet voldoen aan deze gedragsregels.
Je naam en voornaam verschijnen bij je reactie.