Figaro wint ‘Hospitality Award’

Glenn Engels van  ‘Personal Hair Experience Figaro’. Zijn zaak wint een ‘Hospitality Award’.
Yannick De Spiegeleir Glenn Engels van ‘Personal Hair Experience Figaro’. Zijn zaak wint een ‘Hospitality Award’.
De Waasmunsterse kappers- en wellnesszaak ‘Personal Hair Experience Figaro’ is verkozen tot laureaat van de Hospitality Awards.

Bij de Hospitality Awards gaat het niet om het mooiste uitstalraam, het lekkerste gerecht of het meest indrukwekkende restaurant of grootwarenhuis. Wél centraal staat onder meer klantvriendelijkheid, gastvrijheid, het concept en de uitstraling van de zaak.

Kandidaat-deelnemers worden vooraf op verschillende punten gescreend door marketingbureaus. Zo werden er in 124 steden en gemeenten maar liefst 13.916 straatinterviews afgenomen. Enkel de allerbesten kregen een uitnodiging in de bus voor de Hospitality Awards.

Glenn Engels, zaakvoerder van Figaro, reageert opgetogen op het nieuws. “Deze award komt als een verrassing. Het is een mooie erkenning van onze klanten.”




Reacties

Alle reacties worden voor publicatie gelezen -en goed- of afgekeurd- door het moderatie-team van HLN. Elke reactie moet voldoen aan deze gedragsregels.
Je naam en voornaam verschijnen bij je reactie.