Afsluiting in brand door hete kolen van barbecue

rv

De brandweer van de post Sint-Niklaas moest zaterdagavond rond 20 uur uitrukken voor een brandje in de tuin van een woning aan de Dendermondsesteenweg. De bewoners hadden een barbecue gehouden en nadien de nagloeiende kolen iets te dicht bij een afsluiting uitgekieperd. De omheining was hierdoor in brand gevolgen. Het vuur was gelukkig snel geblust en er vielen geen gewonden




Reacties

Alle reacties worden voor publicatie gelezen -en goed- of afgekeurd- door het moderatie-team van HLN. Elke reactie moet voldoen aan deze gedragsregels.
Je naam en voornaam verschijnen bij je reactie.