Ovenwanten op elektrisch vuur zorgen voor keukenbrandje

De brandweer verluchtte de woning nadat het vuur geblust was.
Kristof Pieters De brandweer verluchtte de woning nadat het vuur geblust was.

In een woning in de Bosstraat in Sint-Gillis-Waas ontstond maandagavond iets voor 19 uur een klein brandje in een keuken. Een stel ovenwanten waren op het elektrisch vuur liggen en hadden vuur gevat. De brandweer was snel ter plaatse en had het vuurtje meteen onder controle. Daarna werd de woning grondig verlucht. De schade bleef gelukkig beperkt.




Reacties

Alle reacties worden voor publicatie gelezen -en goed- of afgekeurd- door het moderatie-team van HLN. Elke reactie moet voldoen aan deze gedragsregels.
Je naam en voornaam verschijnen bij je reactie.