Keukenbrandje door kortsluiting in dampkap

Marc De Roeck
De brandweer snelde dinsdagmiddag richting de Provinciale Steenweg in Schelle voor een keukenbrand. Door kortsluiting in de afzuigkap van een appartement daar ontstond er een klein brandje. De brandweer had de situatie snel onder controle. Er vielen geen gewonden.

Het appartement liep lichte rookschade op door het incident. De Provinciale Steenweg was een klein uurtje afgesloten door de politie zodat de brandweer zijn werk kon doen.




Reacties

Alle reacties worden voor publicatie gelezen -en goed- of afgekeurd- door het moderatie-team van HLN. Elke reactie moet voldoen aan deze gedragsregels.
Je naam en voornaam verschijnen bij je reactie.