Vrouw overleden aan brandwonden na ontploffing snelkookpan in Ronse

Photonews
Een vrouw van 79 jaar die dinsdagavond zware brandwonden had opgelopen nadat in haar keuken een snelkookpan was ontploft, is in het ziekenhuis overleden.

De ontploffing heeft zich dinsdagavond voorgedaan in een rijwoning aan de Grote Marijve in Ronse. Een snelkookpan die op een elektrisch fornuis stond, explodeerde plots. De vrouw liep daarbij zware brandwonden op over haar hele lichaam. Ze werd in allerijl naar het Stuivenbergziekenhuis in Antwerpen gebracht. Daar is de vrouw woensdag overleden.

De omstandigheden waarin de snelkookpan is ontploft, zijn nog niet duidelijk. Als gevolg van de explosie was in de keuken ook een kleine brand ontstaan.




Reacties

Alle reacties zijn welkom zolang ze voldoen aan de do's en don'ts die je hier kan terugvinden: gedragsregels. Elke dag ontvangen wij duizenden reacties, het kan enkele uren duren voor jouw reactie wordt geplaatst. Wordt jouw reactie afgekeurd dan werd er geoordeeld dat deze onze gedragsregels schendt.