Pittems badlinnenproducent lanceert ‘Hotel Römantiek’-handdoeken

Yannick Cortvriendt en Mieke Deprez van handdoekproducent Clarysse met de limited edition ‘Hotel Römantiek’-handdoekenset.
Joke Couvreur Yannick Cortvriendt en Mieke Deprez van handdoekproducent Clarysse met de limited edition ‘Hotel Römantiek’-handdoekenset.
Pittems badlinnenproducent Clarysse  brengt op donderdag 28 februari een beperkt aantal handdoeken uit met daarop het logo van het VIER-programma Hotel Römantiek. 

Aan het begin van het nieuwe seizoen van Hotel Römantiek, waarin te zien is hoe oudere singles op zoek gaan naar de liefde, kregen alle deelnemers al een handdoekenset en badjas mee van Clarysse. Op beide producten staat een zwaantje, het logo van het programma. “Omdat de kandidaten zo enthousiast waren over onze producten hebben we in overleg met VIER besloten de handdoeken ook aan te bieden aan de fans van het programma,” zegt marketing manager Mieke Deprez. “Op de handdoeken uit het programma staat onder het zwaantje nog de tekst ‘Hotel Römantiek’, maar om een zo breed mogelijk publiek te bereiken, hebben we dat uiteindelijk weggelaten.”

Het is niet de eerste keer dat producten van Clarysse te zien zijn op de zender. “Ook de badjassen in Gert Late Night leveren wij”, verklapt Deprez. “Of de Hotel Römantiek-actie een vervolg zal krijgen, valt moeilijk te zeggen.”

De badhanddoeken zijn vanaf donderdag te koop in de fabriekswinkel van Clarysse of via de nieuwe webshop www.clarysse.com/badlinnen/hotelromantiek. Een setje van twee handdoeken kost 19.99 euro.




Reacties

Alle reacties worden voor publicatie gelezen -en goed- of afgekeurd- door het moderatie-team van HLN. Elke reactie moet voldoen aan deze gedragsregels.
Je naam en voornaam verschijnen bij je reactie.