Rookontwikkeling in keuken door vergeten kookpot

De brand ontstond in de keuken.
Koen Baten De brand ontstond in de keuken.
In de Doornweg in Ninove aan het station werd de brandweer dinsdagavond opgeroepen voor rookontwikkeling in de keuken. De brand ontstond rond 23.45 uur. De bewoners verwittigden de brandweer nadat ze opmerkten dat er iets niet in orde was. 

Bij aankomst kwam er heel wat rook vrij uit de keuken, maar het vuur zelf was snel onder controle. De bewoners waren een kookpot vergeten op het vuur. De brandweer zorgde voor de nodige verluchting in de woning. Bij de brand raakte niemand gewond en de schade bleef beperkt. 




Reacties

Alle reacties worden voor publicatie gelezen -en goed- of afgekeurd- door het moderatie-team van HLN. Elke reactie moet voldoen aan deze gedragsregels.
Je naam en voornaam verschijnen bij je reactie.