Bewoonster (90) naar ziekenhuis na brand

De hulpdiensten werden dinsdagmiddag opgetrommeld voor een brand in een woning op de hoek van de Antwerpsestraat en de Edward Claessenslaan in Niel.
De schade in de woning bleef beperkt.
Marc De Roeck De schade in de woning bleef beperkt.

De brand was ontstaan aan de kachel in de woonkamer. Het vuur was snel geblust en de schade bleef beperkt, maar de woning moest wel grondig verlucht worden.  De bewoonster, een dame van 90 jaar, werd uit voorzorg naar het ziekenhuis gebracht omdat ze te veel rook had ingeademd. 

De woning is nog bewoonbaar. 




Reacties

Alle reacties zijn welkom zolang ze voldoen aan de do's en don'ts die je hier kan terugvinden: gedragsregels. Elke dag ontvangen wij duizenden reacties, het kan enkele uren duren voor jouw reactie wordt geplaatst. Wordt jouw reactie afgekeurd dan werd er geoordeeld dat deze onze gedragsregels schendt.