Het Anker steekt Gouden Carolus in nieuw kleedje

Brouwerij Het Anker in Mechelen steekt haar Gouden Carolus in een nieuw kleedje.
Brouwerij Het Anker Brouwerij Het Anker in Mechelen steekt haar Gouden Carolus in een nieuw kleedje.
De Mechelse brouwerij Het Anker steekt haar Gouden Carolus in een nieuw kleedje. De inspiratie voor de vernieuwde etiketten werd gezocht bij de originele flesjes uit de jaren 50.

De wijziging moet het gemakkelijker maken om de bieren terug te vinden tussen het uitgebreide aanbod in de supermarkt, en ook voor horeca-uitbaters wordt het gemakkelijker om de bieren van elkaar te onderscheiden in een donkere zaak of voorraadkamer. “De unieke aanpak voor deze vernieuwing typeert Het Anker als bedrijf”, zegt eigenaar Charles Leclef. “We combineren steeds de eerbied voor onze eeuwenlange traditie met een openheid voor innovatie.” Brouwerij Het Anker start meteen al met de gefaseerde introductie van de vernieuwde 33 centiliterflesjes. Vanaf deze zomer volgt ook de reeks 75 centiliterflessen.

De evolutie door de jaren heen.
Brouwerij Het Anker De evolutie door de jaren heen.



Reacties

Alle reacties worden voor publicatie gelezen -en goed- of afgekeurd- door het moderatie-team van HLN. Elke reactie moet voldoen aan deze gedragsregels.
Je naam en voornaam verschijnen bij je reactie.