Mazoutketel vat vuur

De brandweer bij de getroffen woning in de Sint-Gabriëlstraat.
Mozkito De brandweer bij de getroffen woning in de Sint-Gabriëlstraat.
In de Sint-Gabriëlstraat is woensdagochtend een kleine brand uitgebroken in een woning.

De brand brak uit omstreeks 5.30 uur. De bewoners konden zichzelf in veiligheid brengen en de brandweer kreeg het vuur snel geblust. 

Oorzaak was een lek in de mazoutketel. Gewonden vielen er niet. De schade bleef ook beperkt, waardoor de inwoners na de bluswerken weer naar binnen mochten. Omstreeks 6 uur kon de straat opnieuw vrijgegeven worden voor het verkeer.




Reacties

Alle reacties zijn welkom zolang ze voldoen aan de do's en don'ts die je hier kan terugvinden: gedragsregels. Elke dag ontvangen wij duizenden reacties, het kan enkele uren duren voor jouw reactie wordt geplaatst. Wordt jouw reactie afgekeurd dan werd er geoordeeld dat deze onze gedragsregels schendt.