Zeventiger vergeet pot op het vuur: flatgebouw even ontruimd

De brandweer moest de deur van het appartement openbreken.
Vertommen De brandweer moest de deur van het appartement openbreken.

Een 73-jarige man uit de Strijdersstraat in Leuven heeft maandagavond voor paniek gezorgd bij zijn medebewoners in het appartementsgebouw. Die belden de hulpdiensten omdat het brandalarm afging en er rook onder de deur vandaan kwam bij de zeventiger. Die bleek het gevolg van een kookpot die op het vuur was blijven staan. De brandweer brak de deur open om binnen te geraken. De zeventiger werd in verwarde toestand naar het UZ Gasthuisberg overgebracht. Alle bewoners mochten na het verluchten van het pand weer terug naar binnen.




Reacties

Alle reacties worden voor publicatie gelezen -en goed- of afgekeurd- door het moderatie-team van HLN. Elke reactie moet voldoen aan deze gedragsregels.
Je naam en voornaam verschijnen bij je reactie.