Keukenbrand in de Brusselsestraat

illustratie brandweer
Bollen illustratie brandweer
De hulpdiensten van Leuven zijn dinsdagavond ter plaatse gegaan in de Brusselsestraat. Er was brand ontstaan in de keuken van een appartement, wat hevige rookontwikkeling veroorzaakte. Een van de bewoners van het appartement werd overgebracht naar het ziekenhuis voor controle.

De brand, die ontstaan is door een probleem met de friteuse, veroorzaakte heel wat rookontwikkeling in het appartement. Daardoor ging het brandalarm af en volgde er een spontane evacuatie. De brandweer kwam niet veel later ter plaatse en had de situatie snel onder controle. Veel schade is er niet. De bewoner van het appartement werd met lichte rookintoxicatie overgebracht naar het ziekenhuis.