Orde van de Ezel schenkt 4000 euro aan de Branding

De Orde van de Ezel heeft 4000 euro geschonken aan De Branding.
Geert Vanhaverbeke De Orde van de Ezel heeft 4000 euro geschonken aan De Branding.

De Orde van de Ezel schenkt de opbrengst van het jaarlijks evenement ‘Mardi Gras’ traditiegetrouw aan een lokaal goed doel. In 2018 kreeg de Kinderfoor 2100 euro. De editie 2019 bracht dankzij een aantal extra partners nog meer op: 4000 euro. Dit bedrag gaat naar ‘De Branding’, een organisatie die mensen met een beperking ondersteunt. De Branding zal het bedrag investeren in de aanleg van een beleeftuin bij de gebouwen aan de Ringlaan, waar ze recent nog verwencafé/winkel Het Idee openden.




Reacties

Alle reacties worden voor publicatie gelezen -en goed- of afgekeurd- door het moderatie-team van HLN. Elke reactie moet voldoen aan deze gedragsregels.
Je naam en voornaam verschijnen bij je reactie.