Microgolfoven raakt oververhit, schade beperkt

De brandweer kon zich beperken tot het rookvrij maken van de keuken.
Hans Verbeke De brandweer kon zich beperken tot het rookvrij maken van de keuken.

De brandweer rukte zondagavond iets voor achten uit naar de Meensesteenweg in Kortrijk. Dicht bij de rotonde aan de Euroshop-winkel was brand gemeld in een rijwoning. Toen de blussers arriveerden, bleek dat een microgolfoven oververhit was geraakt. Mogelijk gebeurde dat toen iets te lang werd opgewarmd. Er hoefde niet echt geblust te worden maar de brandweer maakte de keuken wel weer rookvrij. Door de brand was er even verkeershinder op de Meensesteenweg.




Reacties

Alle reacties zijn welkom zolang ze voldoen aan de do's en don'ts die je hier kan terugvinden: gedragsregels. Elke dag ontvangen wij duizenden reacties, het kan enkele uren duren voor jouw reactie wordt geplaatst. Wordt jouw reactie afgekeurd dan werd er geoordeeld dat deze onze gedragsregels schendt.