Joyn laat 41.000 klantenkaarten verdelen

Zo ziet de klantenkaart eruit.
Foto Deleu Zo ziet de klantenkaart eruit.

De dienst Joyn heeft met de hulp van het stadsmagazine 41.000 digitale klantenkaarten verspreid in Kortrijk. Wie een aankoop doet in de deelnemende winkels en horecazaken, dat zijn er nu 125, scant er de klantenkaart op een iPad, waardoor je punten spaart. Telkens wanneer je genoeg punten hebt, krijg je een beloning, zoals een korting.


Er zijn ook andere voordelen. Zo verloot de stad, op voorstel van schepen van Economie Rudolf Scherpereel (N-VA), een helikoptervlucht voor drie personen tijdens de Sinksenfeesten. Klanten sparen tot 30 mei per aankoop en per scan telkens een winstkans voor die vlucht. Je suf zoeken naar de juiste klantenkaart is niet meer nodig dankzij Joyn. Alles staat op een kaart.


Je kan ook apps installeren op je smartphone, waarop info over alle deelnemende handelszaken staat en ook over onder meer events, parkeren en stadsnieuwtjes. Het moet extra shoppers naar Kortrijk lokken en de naambekendheid van handelszaken vergroten. Meer info via www.beleefkortrijk.be (LPS)