Badkamermeubel smeult door schouwbrand

De brandweer ging ter plaatse.
Ronny De Coster De brandweer ging ter plaatse.

In de Hostenstraat in Koksijde ontstond vrijdagavond even voor 23 uur een schoorsteenbrand in een woning. De bewoner had zijn houtkachel aangestoken en merkte plots veel zwarte rook op uit zijn schouw. Hij ging kijken wat er gaande was en merkte dat de badkamermuur op de eerste verdieping al erg warm was. De brandweer kwam ter plaatse en dat bleek nodig, want een badkamerkast was al beginnen te smeulen. Die moest uitgebroken worden om tot bij de prop in de schouw te kunnen. De schade bleef zo beperkt.




Reacties

Alle reacties worden voor publicatie gelezen -en goed- of afgekeurd- door het moderatie-team van HLN. Elke reactie moet voldoen aan deze gedragsregels.
Je naam en voornaam verschijnen bij je reactie.