Cocktailtoppers in internationale reclamecampagne Campari

Een foto uit het boek: Jan en Hannah Van Ongevalle tonen trots hun Eté Anisé.
Repro JVRB Een foto uit het boek: Jan en Hannah Van Ongevalle tonen trots hun Eté Anisé.
Jan en Hannah Van Ongevalle uit Knokke schitteren in een nieuwe internationale campagne van het Italiaanse aperitiefmerk Campari.

Vader en dochter Van Ongevalle zijn gevierde mixologen en baten cocktailbar The Pharmacy in Knokke uit. Als enige Belgen zijn ze te zien in 'Campari Red Diaries'. Er wordt een kortfilm, boek en kalender gemaakt rond Red Diaries. Daarin vertellen 12 toonaangevende cocktailshakers uit de hele wereld over hun passie en onthullen ook het recept van een eigen creatie met Campari. Met de cocktail 'Eté Anisé' brengen Jan en Hannah een verfrissend drankje met Campari, suikersiroop, absint, rinquinquin en tonic.


"We proberen altijd de klant te visualiseren als we een cocktail creëren. Voor Eté Anisé dachten we aan drie Milanese meisjes. Het resultaat is iets fris, iets klassieks, maar ook iets hedendaags en stijlvols", aldus Hannah. "Het spreekt voor zich dat Hannah en ik trots zijn op deze campagne", zegt Jan.


"Ik hoop dat veel mensen straks onze 'Eté Anisé' ontdekken. Het was alleszins een ongelooflijke ervaring."


(JVRB)