Woning tijdelijk onbewoonbaar door hevige brand in garage

Toen de brandweer aankwam, woedde de brand al hevig in de garage.
Jan Van Maele Toen de brandweer aankwam, woedde de brand al hevig in de garage.
In de Isenbaertstraat in Snellegem bij Jabbeke is vrijdag rond 17 uur brand uitgebroken in een woning door een defect in de zekeringkast. Het huis is onbewoonbaar door rookschade en omdat er geen elektriciteit meer is. 

Toen de bewoonster merkte dat de elektriciteit was uitgevallen, ging ze de zekeringkast bekijken in de garage. Bij het openen van de kast ontstond een steekvlam. De vrouw kon via de garagepoort naar buiten vluchten en de hulpdiensten verwittigen. Bij aankomst van de brandweer woedde het vuur hevig. De brandweerlui hadden de situatie snel onder controle, maar in de woning is grote rookschade. Het huis is tijdelijk onbewoonbaar. Tijdens de bluswerken was de Isenbaertstraat afgesloten.

In de woning is er grote rookschade.
Jan Van Maele In de woning is er grote rookschade.