IzyCoffee en Mijn Maatwerk zijn volgens Unizo nieuwe ‘Trots van Izegem’

Bart Buyse van IzyCoffee staat centraal, met in zijn handen de Trots van Izegem-award voor Marketingcampagne van het Jaar.
Frank Meurisse Bart Buyse van IzyCoffee staat centraal, met in zijn handen de Trots van Izegem-award voor Marketingcampagne van het Jaar.
De lokale Unizo-afdeling heeft op haar nieuwjaarsreceptie de jaarlijkse ‘Trots van Izegem’-trofee uitgereikt. Voor het eerst waren er twee categorieën: Starter van het Jaar en Marketingcampagne van het Jaar. De bedoeling is om elk jaar een categorie bij te creëren.

De prijs voor Starter van het Jaar gaat naar Mijn Maatwerk. Dat bedrijfje wordt gerund door broers Frederik en Stefan Vanhollebeke en Barbara Kemp. Samen runnen ze een digitale schrijnwerkerij. Klanten kunnen online een ontwerp kiezen en dan wordt dan in hun atelier gemaakt. De andere genomineerden waren Neurocentrum West en One Valves. De Marketingcampagne van het Jaar komt van koffieketen IzyCoffee. Zestien maand geleden begon Bart Buyse met één koffietruck, nu zijn er al drie vaste vestigingen in Izegem, Torhout en Tielt. Hij viel in de prijzen omdat hij online uitgekiende marketingcampagnes lanceerde om het concept van IzyCoffee uit te leggen. De andere genomineerden waren Astrid Ehrig en Dieet Lecluyse.

De mensen van Mijn Maatwerk en de andere genomineerden voor de Trots van Izegem-award voor Starter van het Jaar.
Frank Meurisse De mensen van Mijn Maatwerk en de andere genomineerden voor de Trots van Izegem-award voor Starter van het Jaar.