Matras vat vuur: huis tijdelijk onbewoonbaar

Photonews
Op zondagavond heeft een matras vuur gevat in een huis in de Ganzerikstraat in Herenthout. De brand onstond rond 19.30 uur en werd wellicht veroorzaakt door spelende kinderen. De bewoners hadden het brandje reeds onder controle voor de brandweer ter plaatse was. 

De brandende matras zorgde voor een enorme rookontwikkeling in het huis. Daarom werd het huis tijdelijk onbewoonbaar verklaard. Maar na een flinke poetsbeurt konden de bewoners terug naar huis.




Reacties

Alle reacties worden voor publicatie gelezen -en goed- of afgekeurd- door het moderatie-team van HLN. Elke reactie moet voldoen aan deze gedragsregels.
Je naam en voornaam verschijnen bij je reactie.