Brouwerij Haacht beloond voor fietsbeleid

Brouwerij Haacht werd verkozen tot Gouden Trapper door Go with The Velo.
Vertommen Brouwerij Haacht werd verkozen tot Gouden Trapper door Go with The Velo.

Brouwerij Haacht is verkozen tot Gouden Trapper tijdens de prijsuitreiking van ‘Go with the Velo’. De campagne wil zoveel mogelijk mensen op de fiets krijgen en beloont bedrijven die daar extra inspanningen voor inleveren. Van mei tot september fietsten ruim 80 werknemers zoveel mogelijk van en naar het werk. “Dat zijn nu al 30 mensen meer dan vorig jaar en we verwachten dat er nog bijkomen”, verduidelijkt Boudewijn van der Kelen, marketingdirecteur bij Brouwerij Haacht. Ook intern werd er een campagne op poten gezet en werden fietsers beloond met gezonde snacks. De brouwerij zorgt de komende maanden ook voor ruimere fietsenstallingen en extra laadpalen voor elektrische fietsen. Ook over een veiliger fietsparcours op de brouwerijsite wordt nagedacht. 




Reacties

Alle reacties zijn welkom zolang ze voldoen aan de do's en don'ts die je hier kan terugvinden: gedragsregels. Elke dag ontvangen wij duizenden reacties, het kan enkele uren duren voor jouw reactie wordt geplaatst. Wordt jouw reactie afgekeurd dan werd er geoordeeld dat deze onze gedragsregels schendt.