Twee personen naar ziekenhuis na CO-intoxicatie

Koen Baten

Twee personen zijn vrijdagavond voor verzorging overgebracht naar het ziekenhuis nadat ze mogelijk te veel CO hadden ingeademd. De brandweer was opgetrommeld voor drie personen die zich onwel voelden in een woning aan Bouwelheide. De oorzaak ligt vermoedelijk bij twee (slechtwerkende) kolenkachels die in de woning stonden. 




Reacties

Alle reacties worden voor publicatie gelezen -en goed- of afgekeurd- door het moderatie-team van HLN. Elke reactie moet voldoen aan deze gedragsregels.
Je naam en voornaam verschijnen bij je reactie.