Dienstenbedrijf Plumoo scoort hoog in tevredenheidsenquête en zet klant in de bloemetjes

(vlnr) Marleen Naeyaert, Linda Hillewaere, Arnold Stael en Rosa Vergauwen tijdens de voorstelling van de tevredenheidsenquête bij Plumoo
TVA (vlnr) Marleen Naeyaert, Linda Hillewaere, Arnold Stael en Rosa Vergauwen tijdens de voorstelling van de tevredenheidsenquête bij Plumoo
Dienstenbedrijf Plumoo, in de Hoogstraat 59, heeft bij haar 700 actieve klanten een tevredenheidsenquête afgenomen. De resultaten zijn erg bemoedigend. Eén van de klanten die de enquête hebben ingevuld, Linda Hillewaere, werd in de bloemetjes gezet. 

Er werden in totaal 331 enquêtes verwerkt: 257 digitaal en 74 op papier. “De enquête werd voor de eerste keer digitaal verzonden naar die klanten van wie wij een mailadres hebben", zegt beleidsmedewerker Anne-Sophie Blieck. “De klanten van wie we geen mail hadden, hebben wij opgebeld met de vraag hoe ze de enquête wilden invullen.” Voor de tevredenheid over de poetshulp werden de thema’s als stiptheid, motivatie, communicatie, zelfstandigheid en kwaliteit aangehaald. Over de tevredenheid over Plumoo zelf werden thema’s als planning en toegankelijkheid van de kantoormedewerkers naar voren geschoven. “We scoren zowel op vlak van tevredenheid wat betreft hun poetshulp als op vlak van de samenwerking met het kantoor heel goed”, stelt voorzitter Arnold Stael. “Gemiddeld 96 procent van de respondenten zegt over hun poetshulp dat ze tevreden tot heel tevreden zijn. 97 procent geeft een score van zeven op tien of meer. En 94,4 procent van de respondenten zegt over de samenwerking met het kantoor tevreden tot heel tevreden te zijn.” De algemene tevredenheid ligt op 83,7 procent. 

“Erg content”

Linda Hillewaere werd uit alle respondenten geloot en kreeg cinematickets cadeau uit handen van Stael en bestuurslid Rosa Vergauwen. “Ik ben al elf jaar klant, terwijl Plumoo zelf nog maar twaalf jaar bestaat”, zegt Linda. “Ik ben erg tevreden van poetshulp Marleen Naeyaert. Ik baat bed & breakfast Nieuwhof in Zevekote uit, maar helaas laat de wetgeving niet toe dat ik dienstencheques gebruik voor mijn zelfstandige activiteit. Marleen levert alvast prima werk bij ons thuis.” 




Reacties

Alle reacties worden voor publicatie gelezen -en goed- of afgekeurd- door het moderatie-team van HLN. Elke reactie moet voldoen aan deze gedragsregels.
Je naam en voornaam verschijnen bij je reactie.