Elektriciteitsleerlingen krijgen intensieve workshop klantbewust werken

Gastspreker Filip Van Mol gaf de leerlingen heel wat tips mee.
Frank Eeckhout Gastspreker Filip Van Mol gaf de leerlingen heel wat tips mee.

Wanneer jongeren de stap van het secundair onderwijs naar de arbeidsmarkt zetten, is communicatie naar klanten en werkgevers een belangrijke vaardigheid.

 De jonge elektriciteitsleerlingen van het GO! Atheneum Geraardsbergen kregen daarom aan het begin van het schooljaar een uitgebreide workshop rond klantbewust en bedrijfsgericht werken. Tijdens de voormiddag volgden de vijfde-, zesde- en zevendejaars een uiteenzetting boordevol tips en tricks van gastspreker Filip Van Mol, algemene directeur van ELOYA (beroepsorganisatie voor elektriciens). De kennis die ze opdeden, kunnen ze heel binnenkort al toepassen tijdens hun wekelijkse stagemomenten. Na de middag werd de praktijk ingeoefend.




1 reactie

Alle reacties worden voor publicatie gelezen -en goed- of afgekeurd- door het moderatie-team van HLN. Elke reactie moet voldoen aan deze gedragsregels.
Je naam en voornaam verschijnen bij je reactie.


  • Jan De Smet

    Mooi initiatief.