Vroeg kerstontbijt in De Ster haalt brandweer en medebewoners uit bed

Illustratiebeeld.
Koen Moreau Illustratiebeeld.
Seniorenresidentie De Ster langs de Gentsesteenweg in Erpe kreeg op kerstdag iets voor 7 uur de brandweer over de vloer.

Oorzaak was een vroeg kerstontbijt waarbij een pannetje op het vuur was blijven staan. Dat veroorzaakte een beperkte rookontwikkeling waardoor het brandalarm in werking trad. Bij aankomst van de brandweer was alle gevaar geweken. De pompiers konden hun interventie beperken tot het toewensen van een vrolijk kerstfeest.




Reacties

Alle reacties zijn welkom zolang ze voldoen aan de do's en don'ts die je hier kan terugvinden: gedragsregels. Elke dag ontvangen wij duizenden reacties, het kan enkele uren duren voor jouw reactie wordt geplaatst. Wordt jouw reactie afgekeurd dan werd er geoordeeld dat deze onze gedragsregels schendt.