Deins bedrijf neemt bekend barbecuemerk Barbecook over

Stéphane Saey, gedelegeerd bestuurder van Barbecook, en Caroline de Schipper, CEO van LivWise.
rv Stéphane Saey, gedelegeerd bestuurder van Barbecook, en Caroline de Schipper, CEO van LivWise.
Het bekende barbecuemerk Barbecook uit Kortrijk werd overgenomen door het Deinse bedrijf LivWise. 

Vorig jaar bereidde LivWise zich voor op een internationale groei met de intrede van extra financiële partners en de overname van de firma Anbel. Dit jaar zet LivWise deze groei verder met de overname van het Belgische  Barbecook, het merk dat al 35 jaar geldt als één van de grootste spelers op het gebied van barbecues.

LivWise ontwerpt en verdeelt keuken- en interieurartikelen. Naast eigen merken zoals PointVirgule, Dotz en Rixx, verdeelt men ook internationale merken zoals Sistema, Kilner Westmark en Lékué. “Met de toevoeging van Barbecook groeit ons aanbod stevig”, zegt Caroline De Schipper, CEO van LivWise. “Het merk Barbecook blijft in Belgische handen en heel wat personeelsleden verhuizen van Kortrijk naar Deinze. Met deze overname hopen we onze marktpositie in de Benelux alsook internationaal verder te versterken.”

Meer info via www.livwise.be.




Reacties

Alle reacties worden voor publicatie gelezen -en goed- of afgekeurd- door het moderatie-team van HLN. Elke reactie moet voldoen aan deze gedragsregels.
Je naam en voornaam verschijnen bij je reactie.