Brand in theewinkel op Charleroisesteenweg

Het vuur brak uit in deze winkel.
Google Streetview Het vuur brak uit in deze winkel.
Op de Charerloisesteenweg in Sint-Gillis is zaterdagvoormiddag brand uitgebroken in een theewinkel. Er was veel rook, maar niemand raakte gewond.

Het vuur brak uit rond 10.40 uur. De brandweer had de vlammen snel onder controle, maar moest wel een hele tijd ter plaatse blijven om de rook te verdrijven.

Door de brand was het tramverkeer op de Charerloisesteenweg anderhalf uur onderbroken.

Volgens de eerste vaststellingen is de brand veroorzaakt door een kortsluiting in een verdeelkast.

Door de brand is een appartement op de eerste verdieping van het gebouw onbewoonbaar.




Reacties

Alle reacties worden voor publicatie gelezen -en goed- of afgekeurd- door het moderatie-team van HLN. Elke reactie moet voldoen aan deze gedragsregels.
Je naam en voornaam verschijnen bij je reactie.