Zetel vliegt in brand: bewoonster voorkomt dat appartement uitbrandt

Deze zetel vatte vuur door tegen een verwarming te staan.
Jan Van Maele Deze zetel vatte vuur door tegen een verwarming te staan.
In de Baliestraat in Brugge voorkwam een bewoonster zaterdagmorgen rond 11 uur dat haar appartement uitbrandde. Een zetel die tegen een verwarming stond was namelijk in brand gevlogen. 

Het incident gebeurde op de derde verdieping van een appartementsgebouw. De bewoonster had niets in de gaten alvorens het brandalarm in werking trad. Volgens de brandweer reageerde ze vrij alert en kon ze de brandende zetel eigenhandig blussen. De brandweer deed het nodige nazicht, haalde de zetel uit het appartement en ventileerde het gebouw. De schade in het appartement is uiteindelijk miniem. 

Toen de brandweer aankwam, was de brandende zetel net geblust door de bewoonster.
Jan Van Maele Toen de brandweer aankwam, was de brandende zetel net geblust door de bewoonster.



Reacties

Alle reacties worden voor publicatie gelezen -en goed- of afgekeurd- door het moderatie-team van HLN. Elke reactie moet voldoen aan deze gedragsregels.
Je naam en voornaam verschijnen bij je reactie.