Rookontwikkeling in krantenwinkel door oververhitte transformator

het brandje langs de Leopold I-laan was snel onder controle
Jan Van Maele het brandje langs de Leopold I-laan was snel onder controle
Langs de Leopold I-laanlaan in Brugge heeft de uitbaatster van krantenwinkel Spectrum even voor 11 uur opgemerkt dat er rook uit het plafond kwam. 

De vrouw besloot geen risico’s te nemen en verwittigde meteen de brandweer. Bij aankomst hing er effectief een sterke brandgeur en wat rook in de zaak. De oorzaak bleek uiteindelijk een oververhitte transformator. De brandweer kon het euvel snel verhelpen en deed nog een inspectie van de gebouwen om er zeker van te zijn dat alles veilig was. Na een halfuur was alles opgelost. De krantenwinkel kon nadien gewoon terug open. 




Reacties

Alle reacties worden voor publicatie gelezen -en goed- of afgekeurd- door het moderatie-team van HLN. Elke reactie moet voldoen aan deze gedragsregels.
Je naam en voornaam verschijnen bij je reactie.