Horeca Brugge waarschuwt voor spotgoedkope advertentieruimte in niet-bestaand magazine

Er zouden al 80 horecazaken in Brugge benaderd zijn.
Benny Proot Er zouden al 80 horecazaken in Brugge benaderd zijn.
De vzw Horeca Brugge waarschuwt voor een 72-jarige Nederlander die niet-bestaande advertentieruimtes verkoopt. De politie ontving al twee klachten en onderzoekt de zaak. 

Eat In Brugge, zo heet het magazine waarin de zeventiger advertentieruimte aan Brugse horecazaken probeert te verkopen. In totaal zou hij er al een tachtigtal benaderd hebben. Zijn tarieven waren verleidelijk: 295 euro voor een volledige pagina. Alleen: dat magazine blijkt helemaal niet te bestaan. Eat In is een bedrijf uit het Antwerpse en daar kregen ze telefoon van een Brugse horeca-uitbater. Maar daar bleken ze de Nederlander helemaal niet te kennen. Ondertussen betaalde minstens één iemand wel al de niet-bestaande advertentieruimte. Die persoon diende klacht in bij de politie. De Nederlander zelf is zich van geen kwaad bewust en zegt dat het wel degelijk de bedoeling is om een magazine op te richten. 




Reacties

Alle reacties worden voor publicatie gelezen -en goed- of afgekeurd- door het moderatie-team van HLN. Elke reactie moet voldoen aan deze gedragsregels.
Je naam en voornaam verschijnen bij je reactie.