Berchems communicatiebureau moet Franstalige lezer verleiden

Het team van Shtick met  vlnr: Emilie Dieryck, Lev Detrez, Yves Hellemans, Bas Derks, Rienk Michielsen en Sarah Herlant.
Shtick Het team van Shtick met vlnr: Emilie Dieryck, Lev Detrez, Yves Hellemans, Bas Derks, Rienk Michielsen en Sarah Herlant.
Het Berchemse visuele communicatiebureau Shtick zal de communcatie verzorgen van het Foire de Livre de Bruxelles. Dat is de Brusselse tegenhanger van de Boekenbeurs. Het bedrijf werd geselecteerd met zijn idee Flirt Flamand.

Er heerst grote onwetendheid als het gaat om wat leeft in het Brusselse en Waalse literaire veld en ook omgekeerd is dat het geval. Daarom zullen de Boekenbeurs en het Foire de Livre de Bruxelles nauwer samenwerken om die kloof te dichten. Het Berchemse communicatiebureau zal instaan voor de communicatie. Zij werden geselecteerd met hun campagne Flirt Flamand: de Vlaamse literatuur moet de Franstalige lezer verleiden en overtuigen van zijn literaire kracht. In het campagnefilmpje worden Nederlandse zinnen uit romans als Het Smelt van Lize Spit voorgelezen in het Frans door een sensuele stem. Van 14 tot 17 februari 2019 is Vlaanderen eregast van de Foire du Livre de Bruxelles in de Tour & Taxis.




Reacties

Alle reacties zijn welkom zolang ze voldoen aan de do's en don'ts die je hier kan terugvinden: gedragsregels. Elke dag ontvangen wij duizenden reacties, het kan enkele uren duren voor jouw reactie wordt geplaatst. Wordt jouw reactie afgekeurd dan werd er geoordeeld dat deze onze gedragsregels schendt.