Bewoonster naar ziekenhuis na brand op het Zuid

BZ Antwerpen
Brandweer Zone Antwerpen BZ Antwerpen
De brandweer moest  woensdagavond naar het Zuid voor een woningbrand. De brand was snel onder controle maar een bewoonster had te veel rook ingeademd en werd naar het ziekenhuis vervoerd.

De brand deed zich voor in een appartement op de hoek van de Volkstraat met de Scheldestraat. De oorzaak van de brand wordt onderzocht, wellicht was ze accidenteel en ontstond ze in de keuken van de woning. Er kwam veel rook vrij bij het brandje en de bewoonster werd erdoor bevangen. Ze werd met rookintoxicatie naar het ziekenhuis gebracht.

De woning is onbewoonbaar verklaard.




Reacties

Alle reacties worden voor publicatie gelezen -en goed- of afgekeurd- door het moderatie-team van HLN. Elke reactie moet voldoen aan deze gedragsregels.
Je naam en voornaam verschijnen bij je reactie.