Jan De Nul is 'Onderneming met een hart'

Repro Rutger Lievens

Maar liefst 100 werknemers van firma Jan De Nul doneerden bloed aan het Rode Kruis. Met deze actie hernieuwt Jan De Nul voor het derde jaar op rij het certificaat 'Onderneming met een hart!'. "De bloedgeefactie kadert binnen ons intern programma FIT, dat eerder dit jaar werd gelanceerd", vertelt bestuurder Dirk De Nul.


"FIT staat voor Food, In Balance en Training & Sports, een campagne waarmee we onze medewerkers willen motiveren om gezonder te eten, aandacht te hebben voor ieders welzijn en meer te bewegen."


Eline Vandenbroeck is enthousiaste kartrekker van 'In Balance'. "Het welzijn van anderen is van belang voor ons eigen welzijn. Als je anderen helpt, voel je je beter. Het maakt je gezonder en stressbestendiger. Voor ons redenen genoeg om onze medewerkers aan te sporen tot doneren. We hebben het hart op de juiste plaats en zijn ervan overtuigd dat we samen het verschil kunnen maken."


(RLA)