Tienduizend Proximus-klanten tijdlang zonder internet, storing intussen van de baan

Door de storing zaten een tienduizendtal klanten van Proximus in West- en Oost-Vlaanderen zonder vast internet.
https://allestoringen.be/storing/proximus/kaart/ Door de storing zaten een tienduizendtal klanten van Proximus in West- en Oost-Vlaanderen zonder vast internet.
In West- en Oost-Vlaanderen zaten een tienduizendtal klanten van Proximus vanavond een tijd zonder vast internet. Het bedrijf spreekt van "onvoorziene technische problemen”. Intussen moeten de problemen opgelost zijn.

De eerste meldingen van de problemen kreeg de telecomoperator rond 18 uur. 

Boosdoener bleek een technisch probleem met een netwerkcomponent, waardoor de internetsessies die via die component liepen, onderbroken werden. “Technici zijn meteen aan het werk gegaan om het probleem op te lossen”, meldt een woordvoerder van het bedrijf. Hij bevestigt ook dat de storing inmiddels van de baan is.

“Geachte klant, het vast internet in de regio Oost- en West-Vlaanderen is opnieuw beschikbaar voor al onze klanten”, laat Proximus ook op Facebook weten. “We danken u voor uw geduld en excuseren ons voor het eventuele ongemak dat dit met zich heeft meegebracht.”




44 reacties

Alle reacties worden voor publicatie gelezen -en goed- of afgekeurd- door het moderatie-team van HLN. Elke reactie moet voldoen aan deze gedragsregels.
Je naam en voornaam verschijnen bij je reactie.


  • Alex De Groot

    In de regio Haaltert hebben we gisterenavond zes uur een half zonder internet gezeten door een Telenet storing. En dan te zeggen dat ze vorige dinsdag verbeteringswerken hebben uitgevoerd. Maar daar reppen de gazetten blijkbaar geen woord over.

  • Piet Dooremont

    Erwin het gaat deze keer niet over draadloos internet en bij mij ging over telefoneren en ze zijn voor digitale lijnen 3 keer moeten terugkomen en als arts heeft ze meerdere halve dagen zonder telefoon gezeten. En die technici..: één sprak nauwelijks nederlands, die ene van de avondploeg kende niets van DSL dus toch tot de volgende dag moeten wachten en als je vraagt is het mogelijk de DHPC uit te schakelen en he dubbele Nat te omzeilen is het alsof ze "het in Keulen horen donderen"

  • Erwin Fiers

    Ik ben zelf klant bij Proximus.Dat zijn dingen die kunnen voorvallen.Altijd maar zagen.Draadloos internet kun je niet vergelijken met datakabels.Er zijn klachten lopende bij Proximus maar dan in mindere mate met storing op internet.Hoedje af voor de technici.We mogen blij zijn dat we ze hebben.Vroeger bestond er geen tv.En de mensen waren veel sneller content.Als het te erg is extra data ter compensatie.Niemand is volmaakt.

  • Piet Dooremont

    Ben al opgestapt bij proximus weggegaan te geringe capaciteit op mobiel net. Overgang naar Digital Subscriber Line is een ramp nochtans onvermijdelijk voor elke zakelijk klant. Ik ben gisteren iets gaan halen bij Kleine kruidenierswinkel: gelukkig had ik wat cash op zak: hoe gaan ze de mensen vergoeden? Een maand vrijstelling van abonnementskosten zou toch het minimum moeten zijn en dat zou moeten gelden voor alle niet aangekondigde onderbreking en bij wet vastgelegd.

  • Kris Aerts

    Hahaha, of dat nu nog lang zal duren is de vraag he Odille???