Weekend van de klant in Brussel
Volledig scherm
Weekend van de klant in Brussel © Dieter Nijs

Zeventien procent meer elektronische transacties tijdens Weekend van de Klant

Het Weekend van de Klant was een succes. Die conclusie trekken initiatiefnemers Comeos, UNIZO en UCM zondag uit het aantal elektronische transacties. Dat lag 17 procent hoger dan dezelfde zondag vorig jaar.

  1. HLN WINKELKAR. De winkelkar in 6 supermarkten vergeleken: “Wie slim boodschappen doet, kan 30 tot 65 procent besparen”
    PREMIUM

    HLN WINKELKAR. De winkelkar in 6 supermark­ten vergeleken: “Wie slim boodschap­pen doet, kan 30 tot 65 procent besparen”

    Het einde van de prijsstijgingen lijkt helaas nog niet in zicht te zijn. Wat niemand verwacht had, gebeurde: de inflatie voor voeding (inclusief alcoholische dranken) komt deze maand uit op 10,40 procent*. Voeding was nog nooit zo duur als vandaag. Dat merken we ook aan onze winkelkar bij zes verschillende supermarkten: overal stijgen de prijzen, al is dat niet overal in dezelfde mate. De supermarkt waar de prijzen het meest stegen, blijkt voor onze winkelkar echter nog altijd de goedkoopste te zijn.