Brussels Airlines herrees uit de as van Sabena en ging in maart 2007 officieel van start.
Volledig scherm
Brussels Airlines herrees uit de as van Sabena en ging in maart 2007 officieel van start. © EPA

Onrust groot bij Brussels Airlines dat einde vreest

De toekomst oogt niet rooskleurig voor Brussels Airlines. Lufthansa, dat eigenaar is van de Belgische luchtvaartmaatschappij, legt meer en meer z'n wil op. Gevreesd wordt dat Brussels Airlines gedegradeerd wordt tot lagekostenmaatschappij. Maandag wordt over de toekomst beslist. Dat schrijven de kranten van Mediahuis.

90 reacties

  • christiane sesier

    3 jaar geleden
    Gelet op de kwaliteit van SN Brussels zou het niet slecht zijn om over te gaan in een lagekostenmaatschappij. De normen van Lufthansa zijn veel hoger dan Zaventem ooit kan bieden. In plaats van uitbreiden, afbreken zou ik zeggen.
  • Roland Vanlerberghe

    3 jaar geleden
    Ik heb het vroeger al meerdere keren gezegd, België dat is net als een onnozele trien die om de haverklap misbruikt wordt door de ene of de andere buur en die dat na de zoveelste keer nog steeds niet doorheeft.
  • Philippe Deckers

    3 jaar geleden
    Decennia lang hebben onze politici en captains of industry alle kansen gekregen met tonnen belastinggeld. Ze hebben het verknoeid en nadien verkocht. Nu niet komen klagen aub. De Groenen zullen trouwers tevreden zijn.
  • Ben Kabas

    3 jaar geleden
    Alles wat het adjectief Brussels of Belgisch draagt is gedoemd te mislukken. Het wordt tijd dat Vlaanderen het heft in eigen handen neemt of we delen ook in de klappen.
  • Dirk D'hont

    3 jaar geleden
    Geen nood. Met al die nieuwe flexyjobs jobs jobs is alles onder controle.
  1. Kan Eddy Planckaert in één slag nagel in blok hout kloppen?
    Play
    De Omgekeerde Wereld

    Kan Eddy Planckaert in één slag nagel in blok hout kloppen?

  2. Brandbaar snoep op een taart vol vuurwerk? Slécht idee!
    Play

    Brandbaar snoep op een taart vol vuurwerk? Slécht idee!

Geld